2 Ağustos 2019 Cuma

Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı

Günümüzde birçok kişi Amerika Birleşik Devletleri’nde eğitimler almak için araştırmalar yapmakta ve çeşitli eğitim alanlarına başvuru yapmaktadır. Eduinamerica, Türk öğrencilere Amerika’da eğitim fırsatları için yurtdışı eğitim danışmanlığı hizmetlerini vermektedir. Eduinamerica, 40 yıldan fazla tecrübeye ve başarıya sahip alanında kariyer sahibi akademisyenler ve girişimciler tarafından kurulmuştur. Hizmetleri arasında; değerlendirme, kayıt danışmanlığı, visa başvuru danışmanlığı ve konaklama gibi farklı hizmet türleri vardır. Öğrenciler yüksek lisans, üniversite eğitimi gibi eğitimlerin yanında yurtdışı ingilizce eğitimi içinde Amerika Birleşik Devletleri’ni tercih etmektedir. Çünkü Amerika Birleşik Devletleri’ndeki kültürel farklılıklar, eğitim seviyesinin kalitesi ve eğitim koşullarının daha fazla olması öğrenciler tarafından daha fazla tercih edilmektedir.

Eduinamerica, değerlendirme formu hizmeti ile verdiğiniz değerli bilgiler ışığında sizlerin kariyer hedeflerine, yeteneklerinize ve ayırdığınız eğitim bütçenize en uygun Amerika Birleşik Devletleri’ndeki beş okulu sunmaktadır. Tüm bu süreçte sizlere en uygun eğitim kurumlarını araştırabilir ve en iyi eğitimleri almak için iletişime geçebilirsiniz. Sizlerde Amerikada dil okulu okumak istiyorsanız ve Amerika’da eğitim almak istiyorsanız hemen www.eduinamerica.com adresine gelebilirsiniz. Daha fazla bilgi ve destek için hemen iletişim kanallarından bizlere ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder