7 Şubat 2019 Perşembe

Kurumsal Tanıtım Filmi Çekim Hizmetleri

Tanıtım filmi; herhangi bir ürünün, kurumun, şirketin, firmanın veya projenin ayrıntılı ve en etkin biçimde müşterilerine tanıtıldığı bir hizmet türüdür. Bu tanıtılan içeriklerde birçok çeşitli araçlar kullanılmakta ve tanıtılan kurum, ürün veya projelerin etkili sunulmasını sağlamaktadır. Bu tarz tanıtım filmi çekiminde firmalara özel çözümler üretilmekte ve hizmetler tanıtılmaktadır. Bir ürün veya hizmeti anlatmanın en etkili yöntemlerinden biride şüphesiz tanıtım filmleridir. Günümüzde internet kullanıcıların büyük çoğunluğu video içeriklerini beğenerek ve ilgili ile izlemektedir. Görsel öğrenmeyi en iyi şekilde işitsel öğrenmeyle destekleyen tanıtım filmleri, basılı mecralardaki bilindik ve standart iletişim faaliyetlerinden daha fazla bir etki bırakmaktadır. Çünkü günümüzde modern çağın insanları, internet ortamlarında yer alana yazı karmaşasından kaçarak video izlemeyi daha fazla tercih etmektedir.  

Havadan çekilen görüntülerin ve videoların çekilmesini sağlayan araçlara "drone" adı verilmektedir. Dış çekimlerde en çok kullanılan yöntemlerden biride Drone video çekimidir. Bu hizmet bir firmanın faaliyet alanını, bir fabrikanın konumunu, belediye ait bir parkın tanıtımını veya bir hizmetin belirli bir konumdaki adresini gibi havadan görüntüleme tekniği ile çekilmesi işlemidir. Havadan görüntüleme işini bütün reklam çekimlerinizde, tanıtım filmi çekimlerinizde, havadan canlı yayın hizmetlerinizde, dizi çekimlerinizde, klip çekimlerinizde ve sinema filmlerinizde kolayca kullanabilirsiniz. Tüm bunlar için drone almanız gerek kalmadan Günay Medya Reklam ve Tanıtım Ajansı ile drone kiralama yapabilir ve kolayca video çekim hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Daha fazlası için www.gunaymedya.com girebilir ve kolayca iletişim kanallarından ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder