26 Haziran 2020 Cuma

Bahçelievler İngilizce Kursu Tavsiyesi

İngilizce, hayatımızın her alanında karşımıza çıkan ve bilinmediği durumlarda kişiyi hem dijital dünyada hem de reel dünyada genellikle olumsuz etkileyen bir dildir. Hayatımızın birçok alanında kullandığımız için onu öğrenmek ve kullanmak global dünya düzeninde çok önemlidir. İngilizce öğrenmek için uygun temeli okullardan alsak bile çoğunlukla çok uzun zamanlara bu eğitim yayıldığı için eksik hissederiz. Dizi ve filmleri altyazı olmadan izleme isteği, iş dünyasında İngilizce bilgisi ile öne çıkma, seyahatlerde ve turistik mecralarda kendini ifade edebilme arzusu İngilizce öğrenmek için kurslara olan ilgiyi artırmıştır. English Park İngilizce öğrenmek isteyenler ve internette Bahçelievler İngilizce kursu arayışında bulunanlar için Bahçelievler şubesi ile kaliteli eğitim sunuyor.

Kaliteli ve profesyonel bir ekiple verdiği İngilizce derslerine ek olarak online eğitim desteği ve bu online giriş imkanını bir yıl boyunca ücretsiz olarak sunan bu kurs Şirinevler İngilizce kursları içerisinde kalitesi ile ayrı bir yer tutmaktadır. Ortaöğretim eğitim dersleri veren ve akşam gruplarında büyük ölçüde indirimleri sağlayan kurs kaçırılan ya da pekiştirilmek istenen dersler için online olarak canlı yayında genel konu tekrarı yapmaktadır.

Seviye tespit sınavları ile öğrencinin İngilizce düzeyini belirleyen ve İngilizce düzeyine göre ona sınıf belirleyip uygun sınıfta eğitim görmesini sağlayan Şirinevler İngilizce kursu öğretmeden göndermeme politikası ile İngilizce eğitiminde tam destek sağlamaktadır. Başlangıç düzeyinden ileri düzeye kadar verdiği derslere ilave olarak 32 saatlik iş İngilizcesi dersi desteği de sunan www.englishpark.com.tr 49 parça eğitim seti ile donanımlı ve kaliteli eğitim güvencesi veren bir kurstur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder